سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

آیین گرامیداشت 15 خرداد در اصفهان برگزار شد

آیین گرامیداشت حماسه 15 خرداد دیشب با حضور شماری از پیشگامان انقلاب اسلامی در اصفهان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن حداد، رضا فرد نیا و شکرالله محکمه ای به عنوان سه نفر از پیشگامان انقلاب به بیان دیدگاه ها و خاطرات خود در خصوص انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد پرداختند.
 
دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی در این مراسم اظهار کرد: امام خمینی (ره) زمانی که کاپیتولاسیون مطرح شد، در مقابل آن ایستادند و امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی طرح 2030 را در راستای اهداف دشمن ترسیم کردند.
 
حسن حداد اظهار کرد: آمریکا به دنبال ایجاد دهکده جهانی است و می خواهد خود را کدخدای این دهکده معرفی کند و از طریق برخی قوانین و طرح های آمریکایی این استیلا رابرای خود محقق سازد و جهان را زیر نفوذ خود بگیرد.
همچنین یکی دیگر از پیشگامان انقلاب گفت: تشکیلاتی فعالیت کردن نیروهای انقلابی یک ضرورت است.
 
رضا فردنیا با اشاره به نقش فعالیت های تشکیلاتی در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز نیز برای استمرار انقلاب اسلامی باید از این مساله در راستای دفاع از نظام اسلامی بهره برد.
 
وی اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان سکاندار این انقلاب در عصر کنونی توانسته اند به خوبی سکان انقلاب را در برهه های مختلف هدایت کنند و تشکیلات اسلامی باید در راستای منویات ایشان فعالیت کند.
 
هشتمین همایش و گردهمایی پیشگامان انقلاب اسلامی با حضور 350 پیشگام انقلابی به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان و جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی این استان در مرکز همایش های صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد.
 
 
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.