رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت قیام 15 خرداد گفت: همایش بین‌المللی «بیداری اسلامی دستاورد قیام خونین 15 خرداد» با سخنرانی آیت‌الله نوری‌همدانی در قم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ نصرت‌الله لطفی شب گذشته در دیدار اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت قیام 15 خرداد با آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه گرامیداشت 15 خرداد در سال‌های اخیر زیر سایه 14 خرداد و سالروز رحلت امام خمینی(ره) قرار گرفته است اظهار کرد: با فرا رسیدن پنجاهمین سالروز این قیام تاریخی ستادهایی در سراسر کشور تشکیل شده است و سعی داریم کم‌کاری‌های گذشته را جبران کنیم.

وی افزود: بزرگداشت قیام 15 خرداد محدود به یک روز نخواهد بود و تا پایان سال شاهد برگزاری مراسم‌هایی در این زمینه خواهیم بود.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت قیام 15 خرداد از برپایی 500 نمایشگاه ویژه 15 خرداد در سراسر کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: مبلغانی هم به شهرهای مختلف اعزام می‌شوند تا انقلاب و قیام 15 خرداد را به خوبی برای اقشار مختلف تبیین کنند.

وی ادامه داد: قرار است امسال همزمان با 15 خرداد هیئت‌های مذهبی در میادین و مصلی‌های سراسر کشور تجمع کرده و برنامه‌هایی متناسب با این روز و سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) برگزار کنند و در قم هم قرار است هیئت‌های مذهبی با تجمع در مقابل بیت امام راحل به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) حرکت کنند.

لطفی با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی «بیداری اسلامی دستاورد قیام خونین 15 خرداد» در مدرسه فیضیه قم عنوان داشت: این همایش فردا با سخنرانی آیت‌الله نوری‌همدانی و با حضور اندیشمندان مسلمان برگزار خواهد شد./س

برچسب ها: قم ، همایش ، بیداری ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.