سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اختصاص بخشی از اعتبارات سال 96 به طرح بازآفرینی در اردستان

فرماندار اردستان گفت: براساس تکلیفی که بر عهده فرمانداری است بخشی از اعتبارات تملک دارایی سال 96 شهرستان به بحث بازآفرینی اختصاص داده می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا غیور امروز درجلسه ستاد بازآفرینی در فرمانداری اردستان افزود: یکی از راه های نجات بخش بافت های فرسوده و تاریخی شهرها از طریق ستاد بازآفرینی باید انجام شود.
 
وی با بیان این که در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد شاهد وجود بافت های فرسوده و تاریخی زیادی هستیم تصریح کرد: یکی از فرصت های مهم و نجات دهنده شهرداری ها پیاده کردن هدف های طرح بازآفرینی است.
فرماندار اردستان افزود: با پایان یافتن طرح مسکن مهر در کشور و شهرستان بخش مهمی از اعتبارات عمرانی کشور به این بخش تعلق می گیرد و این فرصت مناسبی برای بهسازی و تعمیر بافت های تاریخی و فرسوده است.
 
غیور خاطرنشان کرد: در برنامه پنجم و ششم توسعه کشور به بحث بازآفرینی توجه ویژه ای شده فرصت قانونی خوبی برای استفاده از این طرح فراهم شده است.
فرماندار اردستان گفت: همکاری بین بخشی دستگاه های مرتبط با این طرح می توانند برنامه های بازآفرینی را آسان کرده با تشکیل ستادهای فرعی مقدمات انجام کار را فراهم و جهت تصمیم گیری و اجرا به ستاد باز آفرینی شهرستان ارسال کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: به جهت اهمیت موضوع جلسه های ستاد بازآفرینی هرماه به طور مرتب و با حضور شهرداران هر سه شهر و دیگر مسئولان اداره های عضوستاد تشکیل می شود.
 
 
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.