مدیر اداره کل پست استان اصفهان گفت: تعهد این اداره در سال جاری تولید 33 میلیون مرسوله پستی با درآمد 599 میلیونی در سطح استان است.

سید سعید رجالی، در حاشیه آیین تجلیل از مستوره سادات میرزاده حسینی نفر برتر مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری سال ۲۰۱۷ اتحادیه پستی جهانی(UPU) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: تولید این تعداد مرسوله قبول، آماده‌سازی، حمل و نقل و توزیع شامل نامه‌های عادی، سفارشی، پیشتاز ویژه، مرسولات الکترونیکی، قبوض مصرفی نظیر آب، برق، گاز و مخابرات، عوارض شهرداری، توزیع انواع ابلاغیه‌ها و اخطاریه‌های مربوط به دستگاه‌ها،سازمان‌ها و بانک‌ها است.

وی با اشاره به تحقق 80 درصدی تعهد میزان ترافیک پیش‌بینی‌شده پست استان اصفهان در سال گذشته افزود:این میزان درصد ارسال 16میلیون مرسوله از طریق پست استان اصفهان بود.

به‌گفته‌وی،پست شهرستان کاشان 6 درصد از ترافیک و درآمد استان اصفهان را محقق و تامین می‌کند که بعد از لحاظ سهم ترافیکی و درآمدی بعد از شهرستان اصفهان دومین شهرستان است.

*کاشان نخستین شهرسان استان در اجرای سامانه مدیریت نشانی مکان محور

مدیر اداره کل پست استان اصفهان،در ادامه با اشاره به آغاز طرح پایگاه نشانی ملی مکان محور«G-NAF» در شهرستان کاشان گفت:کاشان نخستین شهرستان در بین شهرستان‌های استان و دومین شهرستان بعد از شهر اصفهان است که این طرح در آن آغاز می‌شود.

رجالی،تصریح‌کرد:سامانه مدیریت نشانی مکان محور بحث بهنگام سازی اطلاعات اماکن، نشانی استاندارد اماکن، اتصال کدپستی اماکن به نقشه‌های دیجیتال و تهیه ژئودیتابیس است یعنی یک بستری که مردم بتوانند برای راستی آزمایی نشانی‌های خود و سایر خدمات دستگاه‌‎های مکان محور از آن بتوانند استفاده‌کنند.

وی،اختصاص اعتبار 13 میلیارد ریالی شرکت ملی پست برای اجرای طرح پایگاه نشانی ملی مکان محور«G-NAF» در شهر کاشان را یادآورشد و گفت:زمان اجرای این طرح جزو برنامه‌ امسال و از پروژ ه‌های اقتصاد مقاومتی است.

G-NAF» و «سی ماک» دو طرح اقتصاد مقاومتی پست

به‌گفته‌وی،طرح «سی ماک» سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور نیز یکی دیگر از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شرکت ملی پست است که در حال حاضر همکاران اجرای این طرح را آموزش می‌بینند و در سال جاری در شهر کاشان آغاز می‌شود.

*آغاز عملیات بازسازی دفتر مبادله پستی در راوند کاشان

مدیر اداره کل پست استان اصفهان، آغاز عملیات بازسازی دفتر مبادله پستی در راوند کاشان را خاطرنشان‌‎کرد و گفت:این پروژه نیز با یک میلیارد ریال اعتبار احداث و تجهیز اجرامی‌شود.

رجالی، اظهارداشت:راه‌اندازی این دفتر مبادله پستی نقش عمده‌ای در سرعت سیر محمولات پستی تهران- اصفهان و بالعکس یعنی کاهش زمان سیر را بعهده دارد.

وی، با اشاره به برگزاری مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری سال ۲۰۱۷ اتحادیه پستی جهانی(UPU) افزود:شرکت ملی پست محدودیت داشت که یک نامه را برای ارسال به اتحادیه جهانی انتخاب کند اما بدلیل همزمانی این مسابقه با دهه فجر سال گذشته شرکت پست 22 نامه را از بین 6800 نامه دانش‌آموز انتخاب کرد که از آنها تقدیر شود.

به‌گفته‌وی، پنج نفر از این 22 دانش‌آموز انتخابی از سراسر کشور از استان اصفهان بودند که مستوره سادات میرزاده حسینی از دبیرستان شهید ترکیان کاشان یکی از این پنج نفر بود.

رییس اداره پست شهرستان کاشان، با تاکید بر اینکه نامه نفر اول از 22 نفر که توسط هیات داوران برای ارسال به اتحادیه پست جهانی انتخاب و ترجمه شد از شهر اصفهان بود افزود:صاحبان 22 نامه برتر تمبر طلا و نقره از دست وزیر دریافت کردند و شرکت ملی پست به 100 دانش‌آموز دیگر نیز جوایز نفیسی اهداکرد.

شایان ذکر است: سید سعید رجالی مدیر کل اداره پست استان اصفهان و معاونین وی برای شرکت در آیین تجلیل از دانش آموز کاشانی به عنوان برگزیده مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری سال ۲۰۱۷ اتحادیه پستی جهانی(UPU) در قالب برگزاری همایش کارکنان اداره‌های پست کاشان و آران و بیدگل همراه با آغاز اجرای طرح پایگاه نشانی ملی مکان محور«G-NAF» و آغاز عملیات بازسازی دفتر مبادله پستی به کاشان سفر کرده‌بود.
 
 
انتهای پیام/م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.