سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

توسعه بازارچه‌های فروش صنایع دستی در محورهای مواصلاتی

استاندار قزوین گفت: توسعه بازارچه‌های فروش در محورهای مواصلاتی استان با هدف تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فریدون همتی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان افزود : با توجه جدی تر به حوزه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری می توان با کمترین سرمایه و هزینه بیشترین بازخورد مالی را برای استان به ارمغان آورد.
 
وی با بیان اینکه قزوین با داشتن یک هزار و ۳۰۰ اثر در فهرست آثار ملی کشور می‌تواند یکی از پنج مقصد گردشگری ایران باشد، گفت: از سرمایه گذاری در بخش‌های گردشگری استان استقبال می‌کنیم و از متقاضیان حمایت خواهیم کرد.

همتی در ادامه بر توسعه و تقویت زیرساخت‌های بخش گردشگری در استان تاکید کرد و گفت: تمام دستگاه هایی که با اداره کل میراث فرهنگی درباره بنا‌ها و مالکیت‌ها تعارض دارند ابتدا باید خود احیاگر بناهای تاریخی باشند در غیر این صورت باید آن‌ها را به میراث واگذار کنند.

استاندار با اشاره به حل و فصل موانع پیش رو اجرای طرح دولتخانه صفوی، گفت: در این زمینه باید آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان، دبیرستان پاسداران و مجموعه ورزشی تختی را واگذار کنند. 
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.