معاون امور دولت و مجلس و استان های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از سرمایه گذاری 130 میلیارد تومانی برای توسعه زیر ساخت های آی تی سی دربخش های دولتی و خصوصی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مرتضی براری در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قزوین، گفت:  هدف دولت این است که تاپایان عمرخود یکصد میلیارد تومان دیگر در توسعه زیرساخت های آی تی سی قزوین هزینه کند.

توسعه زیرساخت های آی تی سی قزوین


وی توسعه زیرساخت های آی تی سی را یکی از مزیت های نوین استان قزوین برشمرد و گفت: قزوین درحوزه های صنعت، گردشگری و کشاورزی ظرفیت و جایگاه بالایی دارد که می توان به خوبی از این موقعیت ها برای خلق درآمدهای جدید استفاده کرد.

براری به توسعه نسل چهارم ارتباطات تا پایان دولت هم اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته 466 سایت تلفن همراه در استان توسعه یافته و 238 سایت دیگر نیز در دست اجراست .

وی به پیشروی بانک ها در زمینه استفاده از فناوری های نوین ارتباطات اشاره کرد و از سایر دستگاه ها خواست از این رویه الگو بگیرند.

معاون امور دولت و مجلس و استان های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقتصاد امروز را متکی بر نیروی انسانی دانست و گفت: قزوین با داشتن دانشگاه های متعدد و بیش از یکصد هزاردانشجو بستر مناسبی برای فعالیت دارد.

فریدون همتی استاندار قزوین هم دراین جلسه ارتقاء اندیشه ها و معرفی زمینه های خلق ثروت را از اهداف برگزاری ستاد اقتصاد مقاومتی دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.