سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

وجود 22 نوع کود در بخش کشاورزی کشور

22 نوع کود در بخش کشاورزی کشور وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی بازوند مشاور مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گفت: با پیگیری ‌های وزارت جهاد کشاورزی اکنون در شرایطی هستیم که نه تنها در تأمین کود بلکه در سبد کودهای وارداتی و داخلی از سه کود به 22 کود افزایش یافت.

وی افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از نظر توانمندی و ارائه خدمات و تأمین نهاده‌ها در سال 92 دارای رتبه 26 بود که در سال گذشته به عنوان سه استان برتر در کشور انتخاب شد.

بازوند گفت: سال 92 از لحاظ تأمین کود شیمیایی به مرحله رسیدیم که برای کشت پاییزه کود فسفاته موجود نبود و با پیگیری‌های وزارت جهاد کشاورزی اکنون در شرایطی هستیم نه تنها در تأمین کود بلکه در سبد کودهای وارداتی و داخلی از سه کود به 22 کود افزایش یافت.

مشاور مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور افزود: اقلام کودی باید به نحوی تأمین شود تا کشاورزان از نظر تأمین کودماکرو و میکرد کمبودی نداشته باشند.

وی درباره ایجاد باشگاه کشاورزان و سامانه 1559 گفت: این سامانه به این دلیل تشکیل شد کشاورزان کمیت و کیفیت کود را به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بازگو کنند تا در رفع آن تلاش کنیم.

بازوند افزود: برای اینکه کشاورزان دسترسی راحت‌تری به ما داشته باشند سامانه 1559 راه‌اندازی شد تا مشتریان ما بدانند حامی و پشتیبان دارند و اگر کیفیت کودها مطلوب نیست و یا در زمان، مقدار و تأمین کود مشکلی وجود دارد با شماره 1559 با ما در ارتباط باشند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.