در بخش کشاورزی در تولید 14 محصول، مازندران رتبه نخست کشور را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن خیریان‌پور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مازندران گفت: مازندران باوجود همه تنگناها و مشکلات و همه توقعات برحقی که مردم استان داشتند از سال 92 تا 95 گام‌های متعددی و بلندی در سطح مازندران برداشته شد.

وی افزود: در مازندران یک‌هزار و 100 واحد در سال 95 توانستند از تسهیلات استفاده کنند و رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مازندران با بیان اینکه 175 جلسه ستاد تسهیل در شهرستان‌ها و استان برگزار شد گفت: 4 هزار و 900 میلیارد تومان در بخش کشاورزی، خدمات و مسکن پرداخت شد.

حسن خیریان‌پور با بیان اینکه 730 میلیارد تومان در رابطه با بخش مسکن تسهیلات پرداخت شد افزود: به همه روستاهای استان که بالای 2 هزار و 100 روستا وجود در زمینه عمرانی توجه شد.

وی کمک دولت به دهیاری‌ها در ارتباط با عمران روستاها را 420 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: روز گذشته گازرسانی به 9 روستا در یکی از بخش‌های تنکابن با اعتبار 10 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: 570 روستای استان با اعتبار 530 میلیارد تومان در بخش گازرسانی اقدام شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مازندران با بیان اینکه یک‌هزار و 483 میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت راه‌های روستایی انجام شد گفت: در بخش کشاورزی در تولید 14 محصول، مازندران رتبه نخست کشور را دارد.

انتهای پیام/آ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار