سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

پایان مهر آغاز زندگی

جشن پایان مسکن مهر در استان زنجان به عنوان استان پیشتاز درساخت این مسکن ها برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان در این مراسم با اعلام اینکه استان زنجان به عنوان استان پیشتاز جشن اختتامیه مسکن مهر را در کشور برگزار می کند گفت : این مهم جز با همت توان علمی ، فنی و تخصصی بومی استان محقق نمی شد.
 
 وثوق افزود: در استان در مجموع در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت 28 هزار و 28 واحد و در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در مجموع 4 هزار و 2 واحد اتمام و به بهره برداری رسید.
 
مدیر کل راه و شهرسازی استان با اعلام اینکه برای ساخت مسکن مهر در استان هزار و 240 میلیارد تومان هزینه شده است گفت : از این میزان 790 میلیارد تومان تسهیلات بانکی بوده است یعنی 64 درصد از طریق تسهیلات کم بهره دولتی بوده است.
 
وثوق افزود:  11 باب مسجد به اتمام رسیده و 5 باب مسجد و 3 باب کلانتری  درمناطق ویژه مسکن های مهر در دست ساخت  است
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت : پروژه 5 ساله مسکن اجتماعی با هدف خانه دار کردن سالانه 100 هزار خانوار کم درآمد به زودی برنامه ریزی و ابلاغ می شود.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان هم  در این مراسم با قدردانی از کسانی که در ساخت مسکن مهر تلاش کرده اند گفت : اطلاع رسانی و آگاهی بخشیدن به مردم را دراولویت قراردهید
 
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه جاده زنجان به تهران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی  شوسه بود گفت : همه این اقدامات و پیشرفت های عمرانی که انجام می شود  به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 
 
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.