سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

فرایند اخذ رای به صورت الکترونیکی در کاشان با موفقیت در حال برگزاری است

رییس ستاد انتخابات شهرستان کاشان گفت: هیچ گونه خرابی در شعب اخذ رای الکترونیکی انتخابات شورای اسلامی شهر کاشان وجود ندارد.

حمیدرضا مومنیان، در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه کاشان در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت :شایعاتی مبنی برخرابی تعدادی از شعب الکترونیکی اخذ رای در کاشان منتشر شد که صحت ندارد.
 
وی با اشاره به اینکه دستگاه استعلام یکی از شعب دچار مشکل فنی و سخت افزاری در لحظات اولیه صبح شد افزود :خوشبختانه این مشکل بلافاصله با پیگیری های که از استانداری و ستاد انتخابات وزارت کشور صورت گرفت برطرف شد.
 
به‌گفته‌وی، مشکل فقط مربوط به خود دستگاه استعلام بود و هیچ ربطی به بستر ارتباطی و مسائل نرم افزاری نداشت که از طرف عوامل فنی مشکل مربوط به دستگاه استعلام برطرف شد.
 
معاون استاندار و فرماندار کاشان، تصریح‌کرد :باتوجه به اینکه این شعبه در یکی از محلات کاشان است که اطراف آن شعب زیادی وجود دارد هیچ خللی در رای گیری ایجاد نشد و جمعیت رای دهندگان در فاصله رفع مشکل بادادن رای ریاست جمهوری در این شعبه برای رای شوراها به دیگر شعب مجاور هدایت شدند.
 
مومنیان، با بیان اینکه هیچ اعتراضی مبنی بر اینکه کسی نتواند رای بدهد وجود نداشته است، گفت :هیچ حقی از کسی ضایع نشد چون هر کسی می توانست برای رای دادن انتخابات شوراهای اسلامی شهر از دیگر شعب اخذ رای شهر اقدام کند.
 
وی با تاکید بر ضایع نشدن هیچ حقی از انتخاب شوندگان و انتخاب كنندگان افزود:هیچ
مشکلی در شعب الکترونیکی اخذ رای شوراها در کاشان نداریم.
فرماندار کاشان اظهار کرد: آمار شعب الکترونیکی در شهرستان کاشان با 97 درصد بالاترین آمار اصفهان را دارد.
 
مومنیان گفت: شهرستان کاشان از هر حیث بویژه مانورها و هم اکنون برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی تا الان جزو برترین شهرستان در بين 11 شهر این استان می باشد که برای انتخابات الکترونیکی اخذ رای انتخاب شده است.
 
شایان ذکر است: رئیس ستاد انتخابات شهرستان کاشان از شعب اخذ  رای شماره 8  و9 در رای مسجد قائم، 101 و 102 در مدرسه شهید محمدرضا صادقی، شعبه 100 در تالار فرهنگ ارشاد اسلامی، شعبه 170 راوند و 56 باشگاه تختی کاشان بازدید و نحوه برگزاری انتخابات و میزان مشارکت و حضور مردم را از طریق ناظرین و عوامل اجرایی این شعب بررسی کرد.
 
 
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.