فرماندار لنجان گفت:حضور پرشور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محسن سجاد  با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات اظهار کرد: مردم با حضور پرشور خود در این روز یک حماسه تاریخی دیگری را رقم خواهند زد.

وی با بیان اینکه حضور پرشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی اقتدار کشور در مجامع جهانی را بالا می‌برد، افزود: حضور گسترده طیف‌های مختلف در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان است و یقیناً چنین حضوری تضمین‌کننده اقتدار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار لنجان در ادامه مطرح کرد: از مردم عزیزمان تقاضا داریم که با حضور در همان ساعات ابتدایی رأی خود را به صندوق‌ها بیندازند و از محول کردن این کار به ساعات پایانی خودداری کنند، چراکه این کار زحمات زیادی را هم برای خودشان و هم برای ناظران و عوامل انتخابات به دنبال خواهد داشت.

وی اخلاق‌مداری را یک اصل ضروری در انتخابات دانست و تصریح کرد: از بین تمام نامزدهای انتخاباتی شورای شهر تعدادی محدود متناسب با جمعیت همان منطقه انتخاب می‌شوند و مابقی نامزدها باید هواداران خود را به آرامش و پایبندی به قانون دعوت کنند.

سجاد در پایان با بیان اینکه پیروز قطعی این انتخابات مردم هستند، یادآور شد: امروز در تاریخ پرافتخار کشورمان برگ زرین دیگری ورق خواهد خورد و بار دیگر مردم ما اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.