فرمانده انتظامی استان اصفهان برگزاری کارناوال های شادی پس از انتخابات را تخلف محسوب کرد و از برخورد جدی پلیس با آنان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار عبدالرضا آقاخانی در جمع خبرنگاران، پیرامون برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، اظهار داشت: بر اساس آخرین اخبار انتخاباتی که به من رسیده به لطف خداوند شور انتخاباتی بسیار خوبی در سطح استان وجود داشته و همچنین موارد امنیتی نیز در سطح استان اصفهان مشاهده نشده است.
 
وی افزود: ‌امیدوار هستیم تا ساعات پایانی انتخابات نیز شاهد چنین روند انتخاباتی نیز در سطح استان اصفهان باشیم. از نکات بسیار مهم انتخابات اصفهان همکاری شهروندان در حوزه‌های انتظامی و هماهنگی‌ها بوده است.
 
فرمانده انتظامی استان اصفهان پیرامون برگزاری کارناوال‌های شادی نیز از سوی طرفداران کاندیدای انتخاب ‌شده، گفت: کارناوال‌‌های شادی بر اساس قانون خلاف بوده است. در شب‌های گذشته نیز در صورت مشاهده چنین کارناوال‌هایی با آن‌ها از سوی نیرو‌های انتظامی برخورد می‌شد.
 
وی تصریح کرد: در شب‌های گذشته تذکراتی از سوی نیرو‌های انتظامی به این کارناوال‌ها داده شده است. خوشبختانه ستادهای انتخاباتی نیز همکاری خوبی را با نیروی انتظامی در مدت‌ زمان تبلیغات انتخاباتی داشته‌اند. تعداد نیروهای امنیتی پیرامون حفاظت از انتخابات نزدیک به 14 هزار نفر است.
 
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.