سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

تجلیل از معلمین نمونه گناباد

در کشور ما و حتی در سراسر دنیا، معلم از جایگاه خاصی برخوردار است و همگان برای معلم احترام خاصی قائل هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، محمد علی نبی پور فرماندار گناباد در مراسم تجلیل از معلمین نمونه گنابادضمن تبریک هفته معلم گفت: در مقام و منزلت معلمی همین بس که خداوند صفت معلمی را بر‌ای خود بکار برده است تمامی پیامبران و امامان نیز در مرحله اول خود را معلم می‌دانند.

رئیس شورای آموزش و پرورش گفت: در همه پایش‌های که در جامعه انجام میشود معلمین به عنوان اولین مرجع قابل اعتماد شناخته شده هستند و در ذات و کنه جامعه معلمین موثق‌ترین قشر جامعه هستند.

فرماندار گناباد افزود: ثمره تلاش معلمین تربیت نسل آینده ساز هر کشوری است و در واقع می‌توان گفت که سرنوشت یک ملت به دست معلمان رقم می‌خورد چرا که اگر امروز معلمین در کلاسهای درس زحمت میکشند و تلاش میکنند، دانش آموزان آن‌ها در آینده جایگزین ما خواهند بود و آینده سازان ایران اسلامی تربیت شدگان معلمین امروزی هستند.

نبی پور افزود: آموزش و پرورش پایه توسعه جامعه است و معلمان پایه گذاران این توسعه هستند، ولی آنگونه که باید و شاید به آموزش و پرورش ب‌ها داده نشده است.

وی گفت: باید بکوشیم بستر فعالیت معلمین را مهیا کنیم تا معلم بدون دغدغه در کلاس درس حاضر شود و برای نیل به این مهم باید از همه ظرفیت‌های موجود اعم از شوراهای آموزش و پرورش، انجمن‌های اولیا و مربیان و شورا‌ها دانش آموزی و توان همه دستگاههای اجرایی استفاده کنیم.

رئیس ستاد بزرگداشت مقام معلم افزود: خوشبختانه آموزش و پرورش گناباد یکی از آموزش و پرورش‌های موفق استان و کشور است و دانش آموزان گنابادی نیز همواره دانش آموزان نخبه‌ای بوده و هستند

فرماندار گناباد ضمن تبریک به معلمین نمونه گفت: بهترین الگوی دانش آموزان معلمان هستند و همه معلمین خصوصا معلمین نمونه باید همواره به عنوان یک الگو ایفای نقش کنند.

در ابتدای این مراسم نیز سید محمد مهدوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد گزارش کوتاهی در خصوص روند انتخاب معلمین نمونه ارائه نمود.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از معلمین نمونه منطقه‌ای و استانی تجلیل شد.
انتهای پیام//ح. ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.