دردومین همایش معلمین مولف خراسان رضوی از معلمان مولف خراسان رضوی تقدیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سعید اکبری دبیر علمی همایش و معاونت نشر موسسه ضریح آفتاب، در این همایش گفت: تعامل و همکاری با معلمینی مولف به منظور تولید محتوای متناسب با نیازهای دانش آموزان و همکاران فرهنگی از اهداف برگزاری این همایش است.

وی افزود: از دیگر اهداف مهم می‌توان به ایفای نقش موثر با سیاست‌های حمایتی‌در حوزه‌ای انتشارات، محقق شدن شعار انتشار روزانه یک جلد کتاب و کیفیت بخشی به تولیدات متناسب با تحول سند بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد.

دبیر علمی همایش و معاونت نشر موسسه ضریح آفتاب گفت: هم چنین از همکاران فرهنگی که دست به قلم و ناشران کتب درسی اند برای هم فکری دعوت شده و مطابق با نیازهای آموزش و پرورش در غالب کارگاه‌های آموزشی، دوره‌های ساعتی می‌گذرانند.

دکتر علیرضا کاظمی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی هم با اشاره به اهمیت تالیف و نگارش علم توسط معلمان، گفت: آموزش و پرورش به این گونه معلمان نیازمند است و در واقع سرمایه‌های ارزشمندی در اختیار دارد.

وی افزود: گام‌های متفاوتی در این امر وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ارتقای توانمندی‌های معلمان در حوزه‌ی تالیف، همسوسازی این آموزش‌ها در رابطه با نیازهای جامعه‌ی امروز، وصل کردن هنر تالیف معلمان به شبکه‌های علمی کشور و حمایت‌های مادی از همکاران مولف اشاره کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ما می‌توانیم در فرایندهای تدوین، چاپ، توزیع و آموزش، مولفان فرهنگی را حمایت کنیم و در تفکیک حوزه‌های نظری، فنی، سیاسی و اجتماعی بیش‌تر بکوشیم و در هرکدام ازین مجموعه‌ها بهترین اثرات را دریافت کنیم.

در پایان از ۱۰ معلم مولف فرهیخته با اهدای جوایزی قدردانی شد.
پایان پیام// م. ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار