معلمی شغل انبیاست و مهمترین ماموریت معلمان، تربیت دانش آموز ولایت محور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حجت الاسلام علی پیرنیا، امام جمعه موقت تربت جام در جلسه شورای پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: معلمی شغل انبیاست و مهمترین ماموریت معلمان تربیت دانش آموز ولایت محور است.

وی افزود: تغییر و تحولات انسان بستگی به پرورش و تربیت معلم دارد و معلم باید خودش به دانش آموز بشناساند تا الگوی مناسب برای دانش آموزان باشند

امام جمعه موقت تربت جام با اشاره به نقش تاثیر گذار معلمان در جامعه گفت: چنانچه بخواهیم طبقات و فاصله‌های اجتماعی را حذف کنیم نیازمند معلمین فداکار و دلسوز داریم؛ معلم است که دانش آموز را خود محور یا ولایت محور تربیت می‌کند.

محمد رضا کامیابی، رئیس اداره آموزش و پرورش تربت جام هم دراین جلسه با تشریح برنامه‌های هفته بزرگداشت معلم گفت: همزمان با هفته معلم بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی در جهت تجلیل از مقام و جایگاه معلمین و شهید مطهری در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم تجلیل از شهدای معلم، عیادت از بیماران، محفل انس با قرآن و تجلیل معلمان نمونه و بازنشسته از جمله برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم است.

رئیس اداره آموزش و پرورش تربت جام اظهار امیدواری کرد: همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری و بزرگداشت مقام معلم، مسئولان اجرایی با حضور در مدارس از زحمات معلمین تجلیل کنند تا باعث دلگرمی این قشر فرهیخته شود.

انتهای پیام//م. ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.