سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکنان ایرانجوان را باید ستایش کرد

سعید مفتخر سرمربی ایرانجوان بوشهر ازهواداران تیمش خواست تا در بازی حساس روز دوشنبه تیمش مقابل اکسین مانند همیشه تیمشان را حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرمربی ایرانجوان با بیان این مطلب گفت: بازی فردا حساس است و با یک برد می توانیم خیالمان را بابت ماندن در لیگ و گرفتن یک جایگاه خوب راحت کنیم.به شخصه ممنون و مدیون این مردم هستم که در هیچ شرایطی ایرانجوان را تنها نگذاشتند. مانند همیشه کنار ما باشند تا این تیم با توجه به بضاعت و توانایی که دارد در یک جایگاه خوب قرار بگیرد. اکسین تیم بسیار خوبی است و سرمربی باهوش و با تجربه ای دارند، شاید انگیزه صعود نداشته باشند اما مطمئن هستم با تدبیر آقای گل محمدی برای امتیاز به بوشهر خواهند آمد.
 
مفتخر در ادامه گفت: یک فصل سخت را پشت سر گذاشتیم و تنها آرزویم این بود که با عزت و آبرو لیگ را خاتمه دهیم، بچه های ما را باید ایستاده تشویق کرد و به آنها احترام گذاشت. فکر کنم از جمله تیمهایی باشیم که کمترین دریافتی را داشته ایم اما صدای این بازیکنان با معرفت در نیامد. در این فوتبال و با این شرایط کار کردن یک هنر است که ایرانجوان هر ساله با عده ای بازیکن گمنام به خوبی از پس آن بر می آید. انشالله فصل خاتمه یابد و هواداران را شاد ببینم، حرفهای زیادی دارم که باید بیان کنم.
 
مربی ایرانجوان در خاتمه افزود: مردم و هواداران عزیز فردا به احترام این بچه ها و غیرتی که از ابتدا تا کنون به نمایش گذاشته اند،باز هم ما را تنها نگذراند تا این باشگاه ریشه دار و قدیمی با آرامش هفته آخر لیگ هم در تهران پشت سر بگذارد. باز هم از شخص مهندس باستی و استاندار قدردانی می کنم که صدای ما را در بدترین روزهای ممکن شنیدند و ایرانجوان را تنها ندیدم.

انتهای پیام /پ   
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.