ایرانجوان بوشهر در هفته سی و دوم لیگ دسته اول موفق شد سپیدرود رشت را در مقابل دیدگان بیش از 15 هزار هوادارش متوقف کند.

شاگردان مفتخر شمالی ها را غافلگیر کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در این بازی زیبا و مهیج که در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد،شاگردان سعید مفتخر به تساوی 1 بر 1 دست یافتند.در این دیدار ابتدا حسین کعبی مدافع سابق تیم ملی و فعلی سپیدرود رشت روی غافلگیری خط دفاع ایرانجوان به گل رسید تا ورزشگاه لبریز از تماشاگر شمالی ها ،غرق در شادی شود. نیمه اول این بازی با همین نتیجه خاتمه یافت.
 
در نیمه دوم این شاگردان سعید مفتخر بودند که روی ضد حملات میزبان را بارها و بارها غافلگیر کردند تا اینکه خیلی زود به گل رسیدند. پاس زیبای مهدی قائدی در موقعیت تک به تک به بلیوند رسید که در این بازی نقش بال چپ را ایفا میکرد و او هم با ضربه ای بغل پا دروازه سید محمد حسینی را باز کرد.
 
بعد ازاین گل ایرانجوان منطقی دفاع کرد و مدافعین این تیم همه حملات حریف شمالی را به خوبی دفع کردند که در این میان شاملو درون دروازه نیز مطمئن کار کرد.هر دو تیم در ادامه این بازی موقعیت هایی داشتند اما هیچ کدام به گل تبدیل نشد و بازی با نتیجه 1 بر 1 خاتمه یافت. 
 
با این تساوی با ارزش خارج از خانه ایرانجوان به ماندن امیدوار شد و البته باعث صدرنشین شدن تیم هم استانی پارس جنوبی جم در لیگ یک گردید.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.