ایرانجوان بوشهر در هفته سی و یکم لیگ دسته اول با یک برد دراماتیک مقابل فولاد یزد پیروز شد تا با خیالی آسوده تر ادامه لیگ را دنبال کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شاگردان سعید مفتخر در یک بازی سخت و البته هجومی موفق شدند با نتیجه 2 بر 1 حریف پایین جدولی را شکست دهند و با 34 امتیاز در مکان سیزد هم جدول قرار بگیرند.در این بازی میزبان خیلی زود غافلگیر شد و در دقیقه 7 روی شوت زیبا و دیدنی اسماعیل زاده دروازه اش باز شد. بعد از این گل ایرانجوان موقعیت  های خوبی را به دست آورد اما نداشتن تمرکز در خط حمله باعث  شد تا موقعیت ها یکی پس از دیگری از بین برود.
 
ضربه مهدی چاهکوتاه زاده در دقیقه 12 به بیرون رفت تا اولین فرصت جدی میزبان از بین برود،در ادامه بازی  شوت سنگین شوشتری را ایمان نخودساز دفع کرد تا ایرانجوانی ها به فکر یک روز سخت باشند.
 
در نیمه دوم سعید مفتخر حجت اسلامی را جانشین اسدزادی کرد .ایرانجوان با حملات زیاد اما کم دقت برای رسیدن به گل تا دقیقه 75 بازی صبر کرد تا اینکه حجت اسلامی در این لحظه با ضربه ای دقیق و البته اشتباه نخود ساز گل تساوی ایرانجوان را به ثمر رساند .این گل ایرانجوان سراپا حمله را با انگیزه  تر کرد.
 
دوندگی های بی امان حقدوست و بهترین نمایش فصل شوشتری فضای میانه میدان را به صورت کلی به نفع ایرانجوان کرده بود و البته موقعیت های عجیبی که از دست رفت.
 
سعید مفتخر که برای ماندن تیمش در لیگ یک استرس فراوانی داشت باز هم یک تعویض رویایی دیگر داشت و امیر تهمورثی مصدوم  را به بازی گرفت، تهمورثی متعصب و بلند بالای اهل گناوه به خط حمله رفت تا دقایق آخر بازی نبرهای هوایی بیشتر به چشم بیاید. در دقیقه 92 حسن شوشتری ستاره میدان با ارسالی بی نقص از جناح راست تهمورثی  را به پرواز در آورد تا گل دوم بوشهری ها وارد دروازه شود و یک 3 امتیاز حساس به حساب ایرانجوان واریز گردد.  این برد در ادامه راه می تواند برای تیم قدیمی بوشهر بسیار ارزشمند باشد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.