سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی کوبایی بوکس: بازیهای تدارکاتی بیشتر از اینها باید باشد

سرمربی تیم‌ ‌ملی بوکس ایران ایرانی ها بوکسورهای خوبی هستند اما باید سخت کار کنند تا بتوانند در مسابقات موفق باشند.

باربار فرناندز خیمنز سرمربی تیم ملی بوکس در گفتگو با خبرنگار خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت : با توجه به شناختی که پیدا کرده‌ام، باید بدانید که ایران بوکسورهای قوی و خوبی دارد. این بوکسورها برای این که بتوانند در همه بازی‌ها از جمله بازی‌های آسیایی نتیجه‌ خوبی را بدست آورند، باید سخت کار کنند. به عقیده من تیم‌ ‌ملی ایران را بوکسورهای با انگیزه تشکیل داده‌اند و اگر می‌خواهیم نتایج خوبی را کسب کنیم باید در بازی‌های تدارکاتی زیادی شرکت کنیم.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان مثل امید احمدی صفا، سجاد محمدپور و بوکسورهای مختلف در وزن‌های بالا مثل ایمان رمضان پور از پدیده‌های بوکس ایران هستند. اگر می‌خواهیم این بوکسورها در سطح بالای بوکس ایران و جهان باشند باید آنها را از همه جهات مانند مسائل مالی حمایت کنیم تا زندگی خوبی داشته باشند. البته در این مسیر خود بوکسورها نیز نقش مهم و اساسی دارند. اگر این ملی‌پوشان را حمایت کنیم بدون شک در بازی‌های آسیایی اندونزی به مدال‌های خوش رنگی خواهیم رسید.

خیمنز در پایان گفت : تیم‌ ‌ملی باید در این بازی‌ها شرکت کند تا با قهرمانان بزرگ جهان روبرو شود و مطمئن باشید این امر باعث پیشرفت بوکس ایران می‌شود. همچنین باید بدانیم که فدراسیون جهانی آسیا به این مسابقات توجه خاصی دارد و شرایط ایران را تغییر می‌دهد. با توجه به همه این مسائل قطعا در مسابقات کشورهای اسلامی و رقابت‌های آسیایی نتایج خوبی را کسب خواهیم کرد چون بوکسورهای ما جویای نام هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.