حضور بزرگان در تیم منتخب پیشکسوتان فوتبال ایران

یاریار از حضور برخی از بزرگان در تیم منتخب پیشکسوتان فوتبال کشورمان در دیدار مقابل ستارگان سابق لالیگا خبر داد.

حسین یار یار مدیرعامل باشگاه هنرمندان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص حضورش در باشگاه هنرمندان اظهار کرد:با وجود سختی هایی که در انجام وظیفه خود  در باشگاه هنرمندان دارم اما راضی ام زیرا حس می کنم مانند بوكسوری هستم كه داخل رینگ  ایستاده و از شدت ضربات گیج می خورد ولی باز هم مبارزه میكند ، در واقع من هم از ضرباتی كه باعث گیجی ام شده لذت می برم چرا كه متوجه می شوم برای كشورم كاری انجام داده ام  .

وی تاکید کرد: من از اینكه احساس می كنم كاری برای كشورم انجام دادم خوشحالم و با این برداشت ،امشب خستگی را فراموش كرده ام و امیدوارم
 بیشتر از این ضربات بوكس به صورتم بخورد تا من در این احساس  گیجی انقدر برای مملكتم تلاش کنم  تا جاییکه بتوانم در دنیا كاری کنم كه اثری از كشورم به جا بماند.
وی در پاسخ به این موضوع كه بازیكنانی همچون علی دایی ، علی كریمی، فرهادمجیدی و نكونام حضور ندارند گفت: علی پروین تعدادی از بازیکنان را دعوت كرده است،البته با توجه به اینکه تیم علی دایی هفته آینده بازی دارد،او در جمع ما حاضر نمی شود. اما خوشبختانه سر تمرین امروز به ناگاه علی كریمی، پژمان جمشیدی، رضا عنایتی و رسول خطیبی حضور پیدا کردند وطی تماسی که با كریم باقری داشتیم،  فردابه تیم اضافه خواهد شد .

یاریار ادامه داد: به هرحال جمع بزرگی از پیشکسوتان را داریم و طبیعی است كه در هر بازی از این اتفاق ها بیافتد و برخی دوستان حضور نداشته باشند، در دیدار  سال گذشته هم چنین اتفاقی افتاد و عده ای بدلیل مشكلات نتوانستند در بازی شركت كنند،به هر حال تیمی كه من در تمرین امروز دیدم به لطف خدا بزرگان بسیاری را  برای مصاف با ستارگان سابق  لالیگا همراه خود دارد.

وی در خصوص موضوع مالی این مسابقات عنوان كرد : سال گذشته حواشی كه در خصوص بحث مالی پیش آمد یك سری تنگ نظری ها بود كه ما نمی توانستیم صحبت خاصی در آن مورد بکنیم زیرا با توجه به اینکه  حدود ٧٠٠-٦٠٠ میلیون تومان از درامد این مسابقه به جامعه ام اس تخصیص داده شده بود، كه اگر ما بیان می كردیم باعث ایجاد شبهاتی برای بیماران می شد و مشكلاتی پیش می آمد،بر همین اساس سکوت کردیم.

و ی در این خصوص ادامه داد: پانزده سال است كه ما متولی برگزاری بازی های عام المنفعه در ایران هستیم و ٥٥١ بازی عام المنفعه در ایران و ٥٢ بازی بین المللی را بدون گرفتن مبلغی از دولت برگزار كرده ایم و كسی نمی تواند ما را به رانت متهم كند اگر كسی احساس می كند ما در بازی گذشته یك ریال جابجا كردیم من فردا صبح  خودم رابه مراجع قضایی معرفی می كنم ولی این جریانات و حرف و سخن ها كه در حال حاضر مطرح شده است،  باعث بی اعتمادی اسپانسرها می شود.

وی در خصوص برنامه آتی باشگاه هنرمندان گفت: با چند تیم بزگ صحبت كردیم و رزومه كاریمان را برایشان ارسال كردیم و موافقتشان را برای حضور تیم پیشكسوتان و بازیكنان امروزشان گرفته ایم كه تیم فوتبال منچستریونایتد یكی از آنها است.

وی در پایان خاطر نشان كرد: سنگ اندازی ها اگر نباشد ما به كار خودمان ادامه می دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار