سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی - تفریحی در هفته نکوداشت اصفهان

معاون سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت:در هفته نکوداشت اصفهان برنامه های شاد و متنوعی برای شهروندان اصفهانی برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهرداد کاظمی  امروز در نشست خبری هفته اصفهان اظهار کرد: سازمان فرهنگی- تفریحی شهرداری اصفهان برنامه های متنوعی در حوزه های  فرهنگی – تفریحی در هفته نکوداشت اصفهان در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هفته نکوداشت فرصت خوبی برای معرفی اصفهان است، ادامه داد: شهر اصفهان قدمتی کهن و آثار تاریخی بی شماری دارد که باید در هفته نکوداشت اصفهان به جهانیان معرفی شود.

معاون سازمان فرهنگی- تفریحی شهرداری با اشاره به اینکه در هفته نکوداشت اصفهان از آلبوم خواننده های مطرح اصفهانی رونمایی می شود، عنوان کرد: همچنین در این هفته از 30 عنوان کتاب رونمایی می شود.

کاظمی با اشاره به اینکه برخی از مشاغل با ارزش شهر فراموش شده است ، تصریح کرد: از همین رو مستندی از مشاغل فراموش شده مانند زری بافی و ... تهیه شده که در هفته نکوداشت اصفهان به نمایش گذاشته می شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه های هفته نکوداشت اصفهان اظهار کرد: در طول این هفته 6 گروه سرود کودکان در برنامه های مختلف سطح شهر حضور دارند.

معاون سازمان فرهنگی- تفریحی شهرداری اصفهان با بیان اینکه از آثار خوشنویسی استاد فضائلی در هفته نکوداشت اصفهان رونمایی می شود، اضافه کرد: همچنین نمایشگاه عکس و فیلم دیوارنگاره شهر اصفهان در این هفته برپا می شود.

کاظمی گفت: در این هفته گروههای موسیقی اصفهانی نیز آخرین آثار خود را به نمایش و با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی افزود: در این هفته 2 نمایش ویژه برای عموم شهروندان در تالار هنر اجرا می شود.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.