اصفهان؛

رژه فرهنگی تبلیغاتی برای اصفهانیها

هفته گرامیداشت اصفهان با تمام بازخورد های موجود یک رژه فرهنگی تبلیغاتی برای معرفی اصفهان به حساب می آید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئیس خانه مطبوعات استان اصفهان گفت: تاکنون کمتر شاهد برنامه هایی با رویکرد نقد و بررسی عملکرد یک سازمان پس از اجرای طرحی بوده ایم ولی اصفهان با اجرای طرح هفته گرامیداشت اصفهان گامی مهم در این راستا برداشته است.

منصور گلناری افزود: شهرداری اصفهان برای اولین بار پس از اجرای طرح هفته گرامیداشت اصفهان به بررسی عملکرد و نقاط ضعف و قوت این طرح پرداخت تا برای سال های آینده با کمترین هزینه و بیشترین بازده به اینگونه فعالیت های فرهنگی که نیاز جامعه امروز است بپردازد.

وی ادامه داد: فعالیت های فرهنگی دیربازده اما فعالیتهای تبلیغاتی پربازده و درآمدزا است و بیشتر مسئولین به خاطر اینکه عمر کاری خود را کوتاه می بینند به سراغ امور تبلیغاتی گرایش می یابند و کار فرهنگی کمتری از آنها دیده می شود.

گلناری برنامه و ایده خوب، اجرای متناسب و انعکاس فراگیر و ماندگار را سه عامل موفقیت در کارهای فرهنگی عنوان کرد و افزود: برنامه های اجرایی شده در هفته نکوداشت اصفهان از نظر کمی بسیار زیاد بود و این در حالی است که توجه به کیفیت برنامه ها باید در الویت قرار داده شود.

وی با اشاره به اینکه واقعیت اصفهان را باید در نظر گرفت و متناسب با آن برنامه های فرهنگی اجرا کرد یادآورشد: اصفهان به خاطر وجود فیزیکی عمارتهای ساخته شده در اصفهان این عنوان را دریافت نکرده بلکه تفکرو اندیشه ایی که در پس ساخت این عمارت ها قرار دارد روح اصفهان را بوجود آورده است. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.