سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

اعطاى بورسیه تحصیلى دانشگاه امام رضا (ع) به دانشجویان از مهرماه

دانشگاه امام رضا (ع) از مهرماه سال جارى به دانشجویان این دانشکده بورسیه تحصیلى اعطا می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، مجتبى بهنام تقدسى معاون آموزشى و تحصیلات تکمیلى دانشگاه بین المللى امام رضا (ع) گفت:این طرح، یکى از طرح هاى ویژه در حوزه توسعه جذب دانشجویان بین المللى (خارجى) می‌باشد که مخصوص دانشجویان مستعد علمى و فرهنگى کشورهاى همسایه و منطقه (افغانستان، عراق، پاکستان، لبنان، سوریه، یمن و...) است.
وى افزود: این طرح که با موافقت و حمایت رئیس دانشگاه بین المللى امام رضا (ع) از مهرماه سال ۱۳۹۶ در این دانشگاه به اجرا در می‌آید نقش مؤثرى در حوزه توسعه جذب دانشجویان خارجى و توسعه گردشگرى علمى در کشور خواهد داشت.
معاون آموزشى و تحصیلات تکمیلى دانشگاه بین المللى امام رضا (ع) با اشاره به امضاى تفاهم نامه راه اندازى دانشکده پزشکى در این دانشگاه با دانشگاه علوم پزشکى مشهد، خاطرنشان کرد: مطابق بند چهارم از موارد مندرج در منشور هفتگانه رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب تولیت آستان قدس رضوى، این نهاد مقدس ظرفیت فرهنگى عظیمى است که می‌تواند در کشور و جهان اسلام اثرگذارى فرهنگى داشته باشد و امضاى این تفاهم نامه در جهت راه اندازى دانشکده پزشکى با رویکرد جذب دانشجویان خارجى، توجه به توسعه گردشگرى علمى در کشور و نیز تلاش براى جامه عمل پوشاندن به رهنمودهاى رهبر معظم انقلاب اسلامى در زمینه اثرگذارى فرهنگى آستان قدس رضوى در جهان اسلام می‌باشد.
تقدسی افزود: جذب دانشجو براى رشته پزشکى در دانشگاه بین المللى امام رضا (ع) فقط ویژه دانشجویان خارجى بوده و در حال حاضر جذب دانشجویان داخلى در این رشته در دستور کار این دانشگاه نمی‌باشد.
وی گفت: کشورهایى که در این طرح در زمینه جذب دانشجویان خارجى در اولویت قرار دارند در حال حاضر کشورهاى همسایه (عراق، پاکستان، افغانستان) و کشورهاى منطقه (لبنان، سوریه، یمن و.) می‌باشد.
انتهای پیام//ف. ج.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.