جشنواره اختراعات ، ابتکارات ، نوآوری ها و دستاوردهای پژوهشی منطقه ترشیز به همت مرکز نوآوری و با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر کاشمر برگزار شد.

اختتامیه جشنواره اختراعات،ابتکارات و نوآوری هابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این جشنواره با هدف شناسایی پتانسیل های مغفول مانده منطقه ترشیز و  ایجاد ارتباط بین مخترعین و صاحبان ایده با اعضای هیات علمی و دانش آموختگان دانشگاه ها و سرمایه داران در دهه فجر آغاز به کار کرد که شرکت ها در  این جشنواره حضوری پررنگ داشتند.

مدیر مرکز نوآوری ترشیز در مراسم اختتامیه این جشنواره با ابراز امیدواری از برگزاری این نمایشگاه خاطرنشان کرد : برپایی این چنین نمایشگاه هایی می تواند توسعه کمی و کیفی منطقه را در پی داشته باشد.

دکتر عاقل افزود :در مراسم اختتامیه این جشنواره به 25 طرح برتر که از میان  165طرح پژوهشی ، صنعتی  و ثبت اختراعات این جشنواره انتخاب شده بودند تندیس و جوایز نقدی اهدا شد.
در مراسم اختتامیه این جشنواره  ریاست دادگستری ، اعضای شورای اداری ، دکتر عباس پورزکی ، مدیر دفتر نوآوری پارک خراسان رضوی ، مهندس گنجی ، مدیر باشگاه دانشگاهی خانه صنعت ، معدن و تجارت دانشگاه امام رضا(ع) ، دکتر اختراعی ریاست انجمن تحقیق و توسعه خانه صنعت و معدن خراسان رضوی و سایر مسئولین شهرستان کاشمر حضور داشتند.
انتهای پیام// م ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.