سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان ؛

دستگاه های اجرایی مکلفند عملکرد خود را به مردم ارائه کنند

معاون فرماندارشادگان برلزوم ارائه عملکرد دستگاه های اجرایی به مردم تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نعمت اله آلبوغبیش در جلسه روسای دستگاههای اجرایی و مسئولان دفاتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرستان ، بر لزوم ارائه عملکرد دستگاههای اجرایی به مردم تاکید و اظهار کرد: ارائه عملکرد دستگاههای اجرایی جزو حقوق شهروندی است و دستگاههای اجرایی مکلفند اطلاع رسانی کنند.
 
معاون فرماندار شادگان با اشاره به ضرورت فعال کردن دفاتر بازرسی و رسیدگی به شکایات دستگاههای اجرایی شهرستان و پاسخگویی به موقع به ارباب رجوع و اعتراضات احتمالی، بر لزوم رسیدگی به اختلافات دستگاههای اجرایی و حل و فصل امور با هماهنگی  فرمانداری تأکید کرد.
 
وی تصریح کرد: در آینده نزدیک دوره آموزشی کوتاه مدت برای کلیه مسئولان دفاتر بازرسی و رسیدگی به شکایات دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار خواهد شد.
 
آلبوغبیش بیان کرد: واحدهای بازرسی و رسیدگی به شکایات دستگاههای اجرایی، بازرسی و نظارت بر عملکرد تمامی واحدهای تابعه به منظور اطمینان از حسن جریان امور، رسیدگی دقیق به نظرات مراجعین و برقراری ارتباط مناسب و سازنده با سایر ادارات را به عهده دارند.
 
معاون فرماندار شادگان در ادامه تأکید کرد: کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان ملزم هستند عملکرد چهارساله ۹۲، ۹۳، ۹۴ و ۹۵ خود را تهیه و ضمن انتشار به نحو شایسته برای آگاهی عمومی شهروندان، یک نسخه به فرمانداری تحویل دهند.
 
انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.