سرپرست فرمانداری شادگان گفت: همه دستگاه های اجرایی شادگان موظف و مکلف به همکاری در امر برگزاری انتخابات سالم هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛جلسه ستاد انتخابات شهرستان شادگان پیش از ظهر امروز به ریاست فرماندار شادگان با حضور کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابع به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و تعیین نیازمندیهای مورد نیاز انتخابات در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
 
فرماندار شادگان در این جلسه با اشاره به تقارن زمان ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستا با تعطیلات نوروز ۹۶، افزود: همه کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابع شهرستان در مدت ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا باید در محل کار حاضر باشند.
 
احمد جعفری نسب گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان فراهم شده و بر اساس تقویم زمانبندی اعلام شده، فرآیند اجرایی انتخابات را انجام خواهیم داد.
 
وی افزود: همه دستگاه های شهرستان شادگان موظف و مکلف به همکاری در امر برگزاری انتخابات سالم هستند و باید تمام امکانات خود را در این راستا در سطح شهرستان در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.
 
فرماندار شادگان در ادامه گفت: مجریان انتخابات موظف هستند که انتخابات را با دلسوزی، رعایت اصل بی طرفی و به نحو شایسته بر اساس مر قانون برگزار کنند.
 
وی یادآور شد: ستاد انتخابات شهرستان شادگان در راستای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند همراه با حضور حداکثری مردم تمام سعی خود را به کار خواهد گرفت و با هرگونه جرائم انتخاباتی و تبلیغات زودهنگام برخورد جدی خواهد کرد.
 
انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.