رئیس دادگستری آبادان همکاری تمامی دستگاه های اجرایی شهر را در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی امری ضروری و لازم دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛سیروس محمدی زاده با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» گفت: به منظور شتاب بخشی در این خصوص، تمامی دستگاه های اجرایی شهر بایستی با ایجاد اشتغال برای جوانان و حمایت از تولید ملی، در جهت تحقق این هدف همراه و همگام شوند.

 به گفته وی نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تعیین یک راهبرد اصلی برای کشور است.

 رئیس دادگستری آبادان افزود: در خصوص اهمیت اقتصاد آنکه، مقام معظم رهبری در طی سه سال گذشته در هنگام نامگذاری سال، به آن توجه ویژه ای داشته اند.

 محمدی زاده با اشاره به اینکه دو مقوله اقتصاد و اشتغال دغدغه جدی در کشور به شمار می رود، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با ژرف اندیشی از ۱۰ سال گذشته موضوع تولید و اشتغال را مدنظر قرار داده اند.

رئیس دادگستری آبادان از ایجاد زمینه اشتغال به عنوان یکی از راهکارهای رفع معضلات اجتماعی این شهر نام برد و تصریح کرد: امسال و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به تولید و اشتغال بایستی برنامه ریزی مثبتی در جهت کاهش آمار بیکاری در شهرستان آبادان انجام شود.

محمدی زاده با مهم خواندن نقش قوه قضائیه در حمایت از سرمایه گذاری های مشروع گفت: با توجه به سیاست های کلان و مناسب قوه قضائیه و تامین امنیت برای سرمایه گذاری، دادگستری شهرستان آبادان برنامه ریزی جامعی در این باره انجام داده است.

 وی با تاکید دوباره بر حمایت این دادگستری از سرمایه گذاریهای مشروع و اشاره به چندین بار بازدید از شهرک های صنعتی آبادان در سال گذشته افزود: در جریان این بازدیدها از صنعت گران و فعالان اقتصادی خواسته شد تا در صورت مواجه با هر گونه مشکل در زمینه سرمایه گذاری و یا تولیدات خود مراتب را به دادگستری آبادان اعلام کنند. محمدی زاده گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی در آبادان نیاز به برنامه ریزی منسجمی دارد.

 رئیس دادگستری آبادان تصریح کرد: آبادان از لحاظ وجود ذخایر و نیروی انسانی بسیار غنی است به همین دلیل باید تمامی دستگاههای اجرایی شهر با ایجاد اشتغال برای جوانان و حمایت از تولید ملی در جهت شتاب بخشی به تحقق اقتصاد مقاومتی همراه و همگام شوند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.