سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیکشهر؛

همایش فرمانداران سیستان و بلوچستان در نیکشهر برگزار شد

بودن بر موضع عدالت در طریق انتخابات تضمین کننده مشارکت حداکثری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،
استاندارسیستان وبلوچستان در همایش فرمانداران سیستان و بلوچستان در فرمانداری نیکشهر گفت: فرمانداران برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تلاش کنند تا بتوان بیشترین حضور را در این انتخابات رقم زد.
 
علی اوسط هاشمی افزود: ایجاد فضای رقابتی برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات یکی از اهدف ماست و باید با فضاسازی رسانه ای، تبلیغات و استفاده از تمامی عنصرها برای مشارکت حداکثری جریان سازی کنیم.

وی برگزاری انتخابات سالم و رقابتی را برای عزت و قدرت نظام اسلامی ایران مهم توصیف و خاطرنشان کرد: مراحل انتخابات توسط خود مردم انجام می شود و مردم در تمام صحنه ها نقش مستقیم دارند.

استاندار سیستان وبلوچستان گفت: برای تایید صلاحیت داوطلبان نامزدی شوراهای اسلامی شهر و روستا نهایت دقت و تلاش انجام شده است تا حق کسی برای حضور در عرصه رقابت ضایع نشود.

هاشمی گفت: به تمام گروهها فرصت رقابت داده شده است تا خود مردم تعیین کنند که چه کسی اصلح است.

وی ادامه داد: مردم باید براساس شایستگی و لیاقت هر شخص رای بدهند و هیچگاه به تبعیض جنسیتی در انتخابات شوراهای شهر و روستا روی نیاورند.
وی حضور زنان در شوراهای شهر وروستای استان سیستان وبلوچستان را خوب ارزیابی کرد و افزود: دولت تدبیروامید نقش مهمی به زنان داده است و اکنون زنان به خودباوری رسیده اند.
وی از وحدت و اخوت 2 امام جمعه شیعه و سنی شهرستان نیکشهر قدردانی کرد و افزود: شهرستان نیکشهر الگوی وحدت در استان سیستان وبلوچستان است.

وی نقش دادن به بانوان در کارهای مهم را خواستار شد و افزود: نباید نیمی از جمعیت جامعه بی تاثیر در تصمیم گیری ها باشند.

وی گفت: سیستان وبلوچستان در بحث جذب سرمایه گذاری خارجی رتبه سوم کشور را داشته است و بزودی ساخت نیروگاه 550 مگاواتی برق با تولید چهار هزار مگاوات توسط سرمایه گذار کنیایی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.