سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

استقرار جو ناپایدار برروی استان اصفهان

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وضعیت آب‌ و هوایی استان برای امروز و آخرهفته به صورت ناپایدار همراه با افزایش ابر و وزش بادهای شدید پیش بینی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش  درباره پیش‌بینی وضعیت آب‌ و هوای استان اصفهان اظهار کرد: وضعیت آب‌ و هوایی استان در روز چهارشنبه و آخر هفته، هوایی ناپایدار همراه با افزایش ابر و گاهی وزش بادهای شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: برای امروز و آخر هفته امکان بارش‌های رگباری پراکنده پیش‌بینی شده که احتمال بارش در غرب و شمال غرب استان بیشتر است.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: برای فردا پنج‌شنبه باز هم افزایش ابر به همراه بارش‌های پراکنده انتظار داریم اما جمعه ابری و بدون بارندگی است.

وی تأکید کرد: اوایل هفته بعد از شنبه بعد از ظهر و روز یک‌شنبه سامانه بارشی دیگری وارد استان خواهد شد و استان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

خدابخش هوای استان را هوایی سالم و بهاری اعلام کرد و اظهار داشت: البته در شمال شرق استان به دلیل وزش همین بادهای شدید بهاری در شهرهایی نظیر نطنز و ورزنه شاهد گرد و خاک محلی هستیم.

وی در پایان روند دمای هوای استان را یک تا 3 درجه سانتی‌گراد رو به افزایش تخمین زد و گفت: حداکثر و حداقل دما در شهر اصفهان به ترتیب 29 و 13 خواهد بود، همچنین در 24 ساعت گذشته حداقل دما در استان در چادگان با دمای 9 درجه و گرم‌ترین نقطه چوپانان با دمای 37 درجه بالای صفر بوده است.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.