کارشناس ارشد پیش‌بینی اداره ‌‌کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارشی از امروز تا سه‌شنبه بر روی استان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ساناز جعفری  اظهار داشت: در این مدت در استان شاهد افزایش ابر، وزش باد شدید و بارش‏های رگباری، در برخی مناطق رعد و برق خواهیم بود.

وی اوج فعالیت بارشی این سامانه را از بعدازظهر امروز تا فردا دوشنبه 14 فروردین اعلام کرد، افزود: در ارتفاعات و مناطق سردسیر استان بارش برف پراکنده پیش بینی می‏شود و  بارش تگرگ هم در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

کارشناس ارشد پیش‌بینی اداره ‌‌کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: دمای هوا در 24 ساعت آینده در بیشتر مناطق استان 1 تا 3 درجه کاهش می‏یابد.

وی دمای هوای اصفهان را امروز در گرم‌ترین ساعات 21 و در سردترین ساعات 10 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی کرد و گفت: در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان هم دمای هوا 19 درجه سانتی گراد و وضع فعلی هوای این منطقه صاف است.

جعفری افزود: هم‌اکنون فریدونشهر با دمای 7 درجه و آسمانی ابری سردترین و خوروبیابانک با دمای 25 درجه گرمترین شهر استان است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.