کارشناس ارشد پیش بینی اداره ‌‌کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود تدریجی امواج ناپایدار به استان است و امروز وضع جوی در بیشتر مناطق استان به تدریج افزایش ابر و وزش باد خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ساناز جعفری اظهار داشت: امروز آسمان استان به‌صورت صاف تا قسمتی ابری است و از بعدازظهر و اواخر وقت شرایط برای بارش های پراکنده مهیا می شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده در بیشتر مناطق استان 1 تا 3 درجه افزایش می یابد، افزود: برای روزهای شنبه تا دوشنبه هم فعالیت سامانه ناپایدار را در استان داریم و گاهی بارش باران و گاهی وزش باد شدید تا شدید پیش بینی می شود.

کارشناس ارشد پیش بینی اداره ‌‌کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشترین فعالیت این سامانه در نواحی غربی و جنوبی استان است، خاطرنشان کرد: در این مدت در مناطق مستعد بارش های رگباری بهاره، تگرگ و رعدوبرق و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف دور از انتظار نیست.

وی دمای هوای اصفهان را امروز در گرم‌ترین ساعات 23 و در سردترین ساعات 10 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی کرد و گفت: در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان هم دمای هوا 19 درجه سانتی گراد و وضع فعلی هوای این منطقه صاف است.

جعفری افزود: هم‌اکنون سمیرم با دمای 12 درجه و آسمانی نیمه ابری سردترین و خوروبیابانک با دمای 25 درجه گرمترین شهر استان است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.