سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

اخذ مجوز راه‌اندازی مرکز گیاهان دارویی در استان

مجوز قطعی راه‌اندازی مرکز گیاهان دارویی در کهگیلویه وبویراحمد صادر شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به وجود انواع گیاهان  دارویی در استان گفت:کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ داشتن منابع غنی گیاهان دارویی و استفاده از آن برای درمان و پیشگیری از بیماری ها در مرکز گیاهان دارویی  کشور جایگاه ویژه ای کسب کرده است. 

اورنگ ایلامی افزود: با پیگیری‌های انجام شده در حوزه پژوهشی مجوز راه‌اندازی مرکز گیاهان دارویی در استان صادر شد و به زودی این مرکز آغاز به کار می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: راه‌اندازی این مرکز،توجه به گیاهان دارویی،توسعه ی این صنعت موجب ایجاد اشغال و تولید انبوه در استان و گام مهمی در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است.

وی راه‌اندازی مراکز و بیمارستان‌های جدید،خرید تجهیزات پزشکی به روز، توسعه تجهیزات پزشکی ازجمله دستگاه سی تی اسکن، ام.آر.آی در بیمارستان‌های مرکز و دیگر شهرستان‌های استان و اجرای طرح تحول نظام سلامت را از جمله اقدامات انجام شده در طرح تحول نظام سلامت اعلام کرد.

ایلامی بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج، بیمارستان‌های 96 تختخوابی گچساران و 32 تختخوابی باشت و بهمئی را از طرح های مهم علوم پزشکی اعلام کردو گفت: این طرح ها تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.

انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.