کالاهای قاچاق کشف شده در کهگیلویه وبویراحمد از ابتدای امسال تاکنون 14 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جانشین دبیر کمیسیون برنامه ریزی ،هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه وبویراحمد ، ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه در استان در 6 ماه اول امسال را 132 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این درحالیست که ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در مدت مشابه پارسال 115 میلیارد ریال بود.

حسین بهمنی تعداد پرونده های تشکیل شده در زمینه قاچاق کالا در استان را دراین مدت 901 فقره اعلام کرد و افزود : تعداد پرونده های تشکیل شده در زمینه کالای قاچاق در مدت مشابه پارسال 871 فقره بوده است.

وی عمده کالاهای قاچاق کشف شده در کهگیلویه وبویراحمد را انواع پوشاک ،کیف و کفش ،گوشی تلفن همراه ،لوازم آرایشی و بهداشتی ،لوازم خانگی ، تجهیزات گیرنده امواج ماهواره و دخانیات برشمرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 835 نفر قاچاقچی کالا دستگیر و پس از طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس هیات تجدید نظر تعزیرات حکومتی استان هم در این نشست از رسیدگی 262 پرونده قاچاق کالا مانده از سال قبل و امسال در شعب این سازمان خبر داد و گفت: از این تعداد 230 پرونده آن مربوط به امسال و بقیه مانده از سال قبل است.

حمزه لقمانی با بیان اینکه از مجموع این تعداد پرونده 236 فقره پرونده با صدور رای لازم مختومه شده است افزود: علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق مکشوفه صاحبان این کالاها به پرداخت بیش از 26 میلیارد ریال جریمه محکوم شده اند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.