مدیرکل ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخش خاص اعتبارات مدیریت بحران استان 415 میلیارد ریال است که به تصویب هیات دولت رسیده و تا پایان آذرماه امسال این اعتبار به استان ابلاغ شود.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ وفایی گفت: 415 میلیارد ریال در هیات دولت برای کهگیلویه وبویراحمد تصویب شد.

وی میزان برآورد خسارات پارسال استان را 100 میلیارد تومان اعلام کرد وافزود: با سفر رییس جمهور به کهگیلویه وبویراحمد مجموع خسارات پارسال و امسال احیاء و به هیات دولت ارسال شد.

وفایی با بیان اینکه عمده اعتبارات مدیرت بحران استان در بخش های بازسازی مناطق روستایی و شهری است گفت: بخش خاص اعتبارات مدیریت بحران استان در قالب تملک سرمایه ای و زیربنایی دستگاهای اجرایی استان بیش از 410 میلیارد ریال است که به تصویب هیات دولت رسیده و پیش بینی می شود تا پایان آذرماه امسالاین اعتبار به استان ابلاغ شود.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان مهمترین برنامه مدیرت بحران استان را اجرای برنامه های پیشگیرانه از وقوع بحران عنوان کرد و افزود: به همین منظور ضمن برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان دستگاه های اجرایی مانورهایی نیز برای ایجاد آمادگی برای مقابله با بحران های پیش بینی نشده درمرکز استان و شهرستان ها برگزار می شود



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.