سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وعده‌ی کمک 2 میلیارد ریالی استانداری بوشهر به تیم ایرانجوان، 50 درصد تحقق یافت

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر از پرداخت یک میلیارد ریال پیش از دیدار این تیم با فولاد یزد، توسط معاون عمرانی استانداری بوشهر خبر داد و گفت: این میزان 50 درصد وعده کمک 2 میلیارد ریالی استانداری به این تیم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی مخبر بوشهری با اشاره به کمک یک میلیارد ریالی استانداری بوشهر به تیم ایرانجوان، افزود: بر اساس قول معاون عمرانی استانداری بوشهر یک میلیارد دیگر نیز در هفته آینده به بازیکنان ایرانجوان پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط سخت ایرانجوان در پایین جدول این حمایت مالی در این مقطع حساس کمک روحی روانی زیادی به ایرانجوان کرد که منجر به پیروزی برابر فولاد یزد شد، اضافه کرد: با این کمک میزان پرداختی به بازیکنان ایرانجوان به 15 تا 20 درصد می رسد.

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر بیان کرد: تیم ایرانجوان با داشتن هوادارانی پرشور و بازیکنانی مستعد همواره از ظرفیت بالایی برخوردار است که کمک مالی مناسب در کنار این ظرفیت می تواند سکوی پرتاب ایرانجوان برای رسیدن به جایگاهی مطلوب و درخور شان فوتبال استان بوشهر باشد.

مخبر بوشهری با بیان اینکه در روز گذشته و دیدار برابر فولاد یزد تیم ایرانجوان خوب ظاهر نشد ولی با صحبت هایی که در بین 2 نیمه توسط کادر فنی صورت گرفت بازیکنان با عزم راسخ خود نیمه دوم را یک نیمه رویایی رقم زدند و دل فوتبال دوستان بوشهری و بویژه هواداران ایرانجوان را شاد کردند، ادامه داد: در نیمه دوم این دیدار امیر تهمورثی با وجود مصدومیت با تصمیم کادر فنی روانه میدان شد که توانست با حضور خود گل پیروزی بخش تیم را با یک ضربه سر زیبا وارد دروازه حریف کند.

وی دیدار هفته آینده برابر سپید رود رشت را یادآور شد و با بیان اینکه در یکشنبه هفته آینده این تیم به رشت اعزام می شود تا برابر صدرنشین لیگ دیداری حساس را برگزار کند، گفت: سپیدرود در آخرین بازی خود روز گذشته به یک پیروزی خارج از خانه دست پیدا کرده و بدون شک در خانه نیز به دنبال صدرنشینی است با این حال تلاش می کنیم امتیاز لازم را از این دیدار بگیریم و بقا خود در لیگ یک را قطعی کنیم.
 
انتهای پیام/ ث
انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.