سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

نوروز امسال بروز حوادث در باغ فدک به حداقل رسید

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت: امسال با تمهيدات انديشيده شده سازمان آتش نشاني حوادث در باغ فدک نسبت به سال گذشته به حداقل رسيد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهزاد بزرگزاد  اظهارکرد: باغ فدك يكي از مكان هاي روباز براي اسكان موقت مسافران در ايام مختلف سال به خصوص نوروز است.

وی افزود: استفاده از چادرهاي مسافرتي و روشن كردن كپسول هاي گازي در آنها، وجود درختان زياد و جنگلي بودن اين مكان و وجود درياچه اي در اين كمپينگ، رخداد حوادث احتمالي را گوشزد مي كند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان ادامه داد: در این راستا گشت هاي موتوري و پياده ماموران آتش نشاني در تمامي ساعات شبانه روز فعال بودند تا از وقوع هر گونه حادثه اي پيشگيري شود.

بزرگزاد خاطرنشان کرد: همچنين با استفاده از دستگاه هاي ترموسنج میزان حرارت موجود در چادرهاي مسافرتي در شب هايي كه مسافران در حال استراحت بودند، مورد سنجش قرار می گرفت تا از خطرات احتمالي همچون آتش سوزي و يا خفگي به جهت استفاده از کپسول های گازي خودداری شود.

وی با اشاره به اینکه روزانه به صورت میانگین 200 الي 300 كپسول گاز از چادرهای مسافران خارج شد، اظهارکرد: رخداد حوادث در باغ فدك را مي توان نزديك به صفر درصد بيان كرد.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.