روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در ایام نوروز 1300 پیک نیک و منقل جمع‌آوری شد تا از گازگرفتگی خانواده‌ها جلوگیری شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد شریعتی  اظهار کرد: یک هزار و 861 نفر از کارکنان آتش‌نشانی در ایام نوروز از 28 اسفند ماه به مدت 16 روز کاری و به صورت شبانه روزی در ستادهای نوروزی مسافران ارائه خدمت کردند.

وی با شاراه به اقدامات پیشگیرانه ماموران آتش‌نشانی افزود: بیش از 15 هزار چادر در کمپ فدک مستقر بودند که از آن ها بالغ بر 1300 پیک نیک و منقل جمع‌آوری شد تا از گازگرفتگی خانواده‌ها به وسیله  گاز یا مونوکسید حاصل از مواد کربنی زغال جلوگیری شود.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان ادامه داد: حدود 290 خودرو در 6 نقطه ورودی شهر در روزهایی که احتمال ترافیک بیش‌تری در شهر داده می‌شد، آماده مقابله با حوادث احتمالی بودند.

شریعتی اضافه کرد: در این ایام 199 مورد حریق و 283 حادثه  گزارش شد که در مجموع 103 نفر نجات یافته از حوادث داشتیم.

وی در پایان از آمار امسال آتش‌نشانی اظهار امیدواری کرد و گفت: در این ایام با مواردی از جمله تلفات جانی قابل توجه و یا حریق گسترده مواجه نبودیم، گزارش‌هایی از حریق متوسط بوده که به سرعت و بدون آسیب جدی اطفا شدند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار