اصفهان؛

هیچ فوتی، حریق و حادثه ای در باغ فدک رخ نداد

مسئول کمیته ایمنی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: اگر در هر شب کپسول های گاز از چادر های باغ فدک خارج نمی شد، حوادث ناگواری رخ می داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهزاد بزرگزاد با اشاره به اینکه هر شب 25 الی 30 درصد از چادرهای برپا شده در باغ فدک دارای از گاز کپسول استفاده می کردند، گفت: این بدان معناست که از هر هزار تخته چادر 200 الی 300 عدد سیلندر گاز از چادرها خارج شده است.

وی ادامه داد: در صورتی که این اقدام انجام نمی شد شاهد تلفات جانی زیادی در بین مسافران باغ فدک می شدیم.

مسئول کمیته ایمنی ستاد خدمات سفر اضافه کرد: تا کنون هیچ گونه حریق یا حادثه ای در باغ فدک رخ نداده است و هیچ گونه فوتی هم وجود نداشته است.
بزرگزاد یکی از مکان های دارای ریسک خطر را باغ فدک معرفی کرد و گفت: با توجه به این موضوع نیروهای امداد رسان هم با دقت بیشتری فعالیت های خود را در این باغ انجام دادند.

بزرگزاد یکی از نقاطی که مستعد بروز حوادث است را کوه صفه خواند و گفت: با استقرار نیروهای امداد رسان در این مکان و بیان نکات ایمنی به گردشگران سعی کردیم از بروز حوادث پیشگیری کنیم.

وی ادامه داد: در صورتی که نیروهای امداد رسان شاهد اقدامات نامناسبی در این مکان باشند تذکرات لازم را می دهند و در صورت بروز حادثه ای هم به سرعت در جهت رفع آن اقدام می کنند.

بزرگزاد یکی دیگر از مکان هایی که امکان وقوع حوادث در آنها وجود دارد را مکان های تاریخی و گردشگری شهر عنوان کرد و گفت: در مکان های پر تردد گردشگری هم نیروهای امداد رسان مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه ای به سرعت اقدام کنند.

وی افزود: در سطح شهر 15 الی 20 خودرو اطفا حریق و همچنین گشت های موتوری به صورت آماده باش حضور دارند.

بزرگزاد تعداد نیروهای آماده باش آتش نشان در هر شب را 120 نفر اعلام و اضافه کرد: این تعداد افراد از نیروهای کادر و رسمی تشکیل شده است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.