سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

بازدید بیش از 7 هزار مسافر نوروزی از بقاع متبرکه استان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از بازدید ۷۷ هزار نفر از مسافران نوروزی از بقاع متبرکه استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام سید حسن رضوی گفت: امسال در ایام نوروز طرح آرامش بهاری در 49 بقاع متبرکه و امامزادگان استان همدان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری از 28 اسفند سال گذشته آغاز و تا 15 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد، افزود: برطبق آخرین آمار ارسالی 77 هزار نفر از بقاع متبرکه بازدید کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان: در لحظه تحویل سال ویژه برنامه های مختلفی در سطح امامزادگان شاخص استان برگزار شده که 75 هزار نفر از این ویژه برنامه بهره مند شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برپایی خیمه معرفت در سطح بقاع متبرکه خبرداد و افزود: غرفه مشاوره خانواده، ازدواج، پاسخگویی به مسائل شرعی و... در خیمه معرفت راه اندازی شده است.

حجت الاسلام رضوی از راه اندازی غرفه کودک و نوجوان نیز خبرداد و گفت: 19 هزار و 200 محصول فرهنگی به کودکان و نوجوانانی که از این غرفه بازدید می کنند اهداء می شود.

وی گفت: در طرح آرامش بهاری 38 مبلغ از قم، 15 مبلغ بومی، 10 مبلغ خواهر در غرفه های احکام و مسائل شرعی و مشاوره خانواده اعزام شدند.

وی افزود: همچنین در روز 12 فروردین به مناسبت شهادت امام علی النقی (ع) در آستان مقدس شاهزاده حسین (ع) و امامزاده عبدالله(ع) و در روز 13 فروردین به مناسبت روز طبیعت ویژه برنامه پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ ش

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.