سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم:

76 کیلوگرم انواع مواد غذایی تاریخ گذشته در شهرستان دیلم کشف شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم از کشف 76 کیلوگرم مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی فاسد و تاریخ‌مصرف گذشته در شهرهای دیلم و امام حسن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمود ذاکری با اشاره به برگزاری طرح ضربتی بازدید از مراکز تولید و عرضه مواد غذایی با همکاری کلیه بازرسین بهداشت محیط شهرستان دیلم در قالب اکیپ‌های دونفره طی سه مرحله در شهرهای دیلم و امام حسن این شهرستان به‌منظور پیشگیری از بیماری‌های منتقله از طریق مواد غذایی، اظهار داشت: در این بازدیدها، 76 کیلوگرم مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی فاسد و تاریخ‌مصرف گذشته در شهرهای دیلم و امام حسن در کنار مواد غذایی فاسد شامل انواع شیرینی، چیپس، پنیر، کنسرو حبوبات، ادویه‌جات، نان، خامه، انواع سس و سبزی‌ها تاریخ‌مصرف گذشته جمع‌آوری و معدوم شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم با اشاره به این‌که شهروندان و گردشگران نوروزی بایستی از خرید مواد غذایی تاریخ‌مصرف گذشته و همچنین خرید از فروشندگان دوره‌گرد خودداری کنند، افزود: بیشتر این مواد غذایی به علت قرار گرفتن در معرض نور خورشید و گرد و خاک آلوده‌ شده و تهدیدی جدی برای سلامتی افراد محسوب می‌شود.

ذاکری تأکید کرد: حفظ سلامت آحاد افراد جامعه در اولویت برنامه‌های این شبکه قرار دارد و با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد لازم صورت می‌گیرد و افراد می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه 190 تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت پیگیری لازم توسط بازرسین بهداشت محیط صورت پذیرد.

وی عنوان کرد: در راستای تأمین سلامت شهروندان و گردشگران نوروزی، گشت مشترک بازدید از مراکز عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی در شهرهای دیلم و امام حسن با اهداف تأمین سلامت، امنیت و رفاه حال مردم انجام می‌شود.
 
انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.