سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ورود سامانه بارشی جدید به استان اصفهان

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: با ورود سامانه جدید بارش‌زا، برای روز سیزده‌بدر بارش‌هایی در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش  اظهار کرد: سامانه بارش‌زا که چند روز اخیر در استان اصفهان مستقر بود، امروز فعالیت‌هایی دارد اما تضعیف شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه اواخر امروز و فردا از اصفهان خارج می‌شود، افزود: امروز ممکن است بارش پراکنده‌ای در شرق و شمال شرق داشته باشیم اما برای فردا به‌ خصوص بعد از ظهر، این سیستم از استان خارج شده است.

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: سیستم جدید از اواخر پنج‌شنبه هفته جاری وارد اصفهان می‌شود و برای روز جمعه و روز سیزده بدر بارش‌هایی در سطح استان خواهیم داشت.

وی با اشاره به وضعیت دمای هوا بیان داشت: افزایش و کاهش هوا محسوس نیست، امشب کاهش دما نداریم و حداکثر می‌توانیم یکی دو درجه افزایش داشته باشیم.

به گفته خدابخش، ورزنه با 18 درجه بالای صفر و فریدون‌شهر 3 درجه زیر صفر، گرم‌ترین و سردترین شهرهای استان اصفهان در شبانه‌روز گذشته بوده‌اند.

این مقام مسؤول توصیه‌هایی به مسافران نوروزی داشت و گفت: در نواحی شرق و شمال شرق، احتمال وقوع مه وجود دارد و لازم است مسافران مراقبت‌های لازم را در خصوص کاهش دید داشته باشند.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.