سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

خروج سامانه بارشی از اواخر وقت امروز

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: فعالیت سامانه بارشی در حال تضعیف شدن است و اواخر روز یکشنبه از سمت شرق استان خارج می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش اظهار داشت: سامانه بارشی مستقر بر استان اصفهان امروز هم فعال است و در نقاط مختلف پیش‌بینی بارش داریم؛ البته فعالیت این سامانه بارشی در حال تضعیف شدن است و اواخر روز یکشنبه از سمت شرق استان خارج می‌شود.

وی افزود: بارش‌های خوبی را در تمام نقاط استان داشتیم و در 24 ساعت گذشته بیشترین بارش از سمیرم با 31 میلی‌متر، دهاقان با 26 میلی‌متر، شهرضا با 17 میلی‌متر و زرین‌شهر با 16 میلی‌متر گزارش شده است که در شهر اصفهان هم بارش 9.6 میلی‌متری داشته‌ایم.

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: وزش باد نسبتا شدیدی در طی روز گذشته در سطح استان داشته‌ایم و برای امروز هم انتظار وزش باد نسبتا شدید در مناطق مرکزی و باد شدید در مناطق شرق، جنوب شرق و شمال شرق داریم.

خدابخش در خصوص وضعیت کیفی هوا هم گفت: با توجه به بارش باران در شب و روز گذشته، امروز هوای اصفهان پاک است و مردم اصفهان و مسافران نورزی می‌توانند از هوای مطبوع اصفهان لذت ببرند.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.