سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

بازدید وزیر راه و شهرسازی از راه آهن کرمانشاه

وزیر راه و شهرسازی گفت : در خصوص زمان رسیدن قطار به کرمانشاه وعده نمی دهیم، اما هم اکنون کار در پنج جبهه کاری در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  عباس آخوندی امروز (27 اسفندماه) در بازدید از ایستگاه راه آهن کرمانشاه با اشاره به اهمیت این پروژه از دو جنبه ملی و بین المللی گفت: از جهت ملی ما نیاز داریم مرکز کشور را به غرب متصل کنیم و با راه اندازی این پروژه مردم استان های کرمانشاه، ایلام، کردستان و همدان به مرکز کشور متصل می شوند.

وی به تراکم جمعیتی بالا در غرب کشور اشاره کرد و افزود: با افتتاح این پروژه حجم جمعیتی بالایی که در غرب کشور داریم به مرکز کشور متصل می شود.

آخوندی تصریح کرد: اهمیت بین المللی این پروژه نیز اتصال آن به راه آهن کشور عراق است، زیرا مسیر ریلی پس از کرمانشاه تا قصر شیرین ادامه خواهد داشت.

آخوندی با بیان اینکه راه آهن غرب کشور تا ملایر تکمیل شده است، گفت: از ملایر تا کرمانشاه حدود 160 کیلومتر است که ریل گذاری تا ایستگاه فیروزان در حدود 65 کیلومتر انجام شده  و ایستگاه فیروزان نیز تکمیل شده است.

وی افزود: از فیروزان تا کرمانشاه نیز حدود 105 تا 110 کیلومتر است که کار در پنج جبهه کاری در حال انجام است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کار با سرعت هر چه تمام تر در حال انجام است، گفت: ماه گذشته که از پروژه بازدید داشتیم دو کیلومتر ریل گذاری از سمت کرمانشاه انجام شده بود که این میزان هم اکنون به 10 کیلومتر رسیده و به همین روال کار در پنج  جبهه کاری در مسیر فیروزان به کرمانشاه در حال  انجام است.

وی افزود: در ادامه مسیر راه آهن به سمت قصر شیرین نیز کارگاه در مسیر کرمانشاه- اسلام آبادغرب فعال است.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص زمان رسیدن قطار به کرمانشاه گفت : کار در پنج جبهه کاری در حال انجام است و در این زمینه وعده نمی دهیم .


انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.