استاندار کرمانشاه گفت: تلاش می‌کنیم راه آهن تا همان روز 31 فروردین که وعده دادیم به کرمانشاه برسد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛اسداله رازانی گفت: پس از سفر رئیس جمهور این پروژه سرعت بیشتری گرفت و اعتبارات مورد نیاز آن نیز به خوبی تامین شد.

وی افزود: در سفر رییس جمهور مقرر شد 150 میلیارد تومان اعتبار راه آهن تخصیص کامل داشته باشد که خوشبختانه این اعتبار و حتی بیش از آن یعنی نزدیک به 250 میلیارد تومان تامین شد.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: در سفر وزیر راه و شهرسازی قرار گذاشتیم قطار تا 31 فروردین به کرمانشاه برسد و تلاش ما این است پروژه سر موعد مقرر به نتیجه برسد و افتتاح آن از 31 فروردین خیلی دورتر نشود.

رازانی پیشرفت کنونی راه آهن کرمانشاه در جبهه‌های مختلف ایستگاه، محوطه سازی، زیرسازی و روسازی و ... را بسیار سریع دانست و خاطرنشان کرد: اکنون کار در پنج جبهه در حال انجام است که در عمده این جبهه‌ها ریل‌گذاری انجام می‌شود.

وی میزان ریل‌گذاری انجام شده تا کنون را نیز یازده کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: اعلام کردیم که این پروژه در ایام نوروز نباید زیاد تعطیل باشد.

استاندار کرمانشاه سپس به وعده 10 تا 15 ساله رسیدن قطار به کرمانشاه اشاره کرد که با تصمیم جدی دولت یازدهم به نتیجه خواهد رسید و دولت پنج مرکز استان که کرمانشاه هم جزو آنها است را به خطوط ریلی متصل می‌کند.

رازانی از پیگیری و بازدید مرتب مسئولین استان از پروژه راه آهن هم یاد کرد و گفت: بزودی سفر وزیر راه را نیز به استان خواهیم داشت.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.