سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طراحی نرم افزار مدیریت ایمنی با صرفه جویی ارزی بالا در کشور

مدیر عامل یک شرکت فناور در حوزه طراحی نرم افزار سیستم مدیریت گفت: نرم افزار مدیریت ایمنی با صرفه جویی ارزی بالا در کشور طراحی شد.

ابراهیم محمدی مدیر عامل یک شرکت فناور در حوزه طراحی نرم افزار سیستم مدیریت در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به طراحی این نرم افزار اظهار داشت: نرم افزار سیستم مدیریت در راستای ارتقای سطح کیفی اقدامات مدیریتی برای اولین بار در کشور طراحی شده است و این کار کاملا بومی است و سبب صرفه جویی ارزی می‌شود.

وی بیان کرد: این نرم افزار در بحث‌های مدیریت محیط زیست و ایمنی کاربرد دارد و در آن تمام الزامات مربوط به ایمنی و نحوه مدیریت بحرانی اورده شده است و نرم افزار کمک حال مدیران سازمان‌های محیط زیست و ایمنی است.

محمدی عنوان کرد: اثر گذاری این نرم افزار جامع بالا است و نظارت و کنترل سیستم را تقویت می‌کند، باتوجه به اینکه نمونه خارجی این نرم افزار گران است، ارز آوری خوبی برای کشور به همراه می‌آورد.

وی تاکید کرد: با جاری سازی و به روز رسانی این نرم افزار بسیاری از حوادث کاهش پیدا می‌کند و سطح کیفی سلامت و نظارت افزایش می‌یابد و ایمنی تقویت می‌شود.

مدیر عامل این شرکت فناور اظهار داشت: این نرم افزار در نیروگاه‌های گیلان و پتروشیمی طی یک تفاهم نامه نصب شده است. 

وی گفت: هزینه طراحی این نرم افزار ۳۰۰ میلیون تومان است که بخشی را شرکت و قسمتی دیگر را از طریق تسهیلات ویژه شرکت‌های دانش بنیان تامین کرده ایم.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.