سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

متوسط آمار مدارس 2 نوبته کشور 10درصد و در استان 5 درصد است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت:متوسط آمار مدارس 2 نوبته کشور 10درصد و در استان 5 درصد است و بر همین اساس حداقل 60 فضای آموزشی جدید مورد نیاز است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدحسن قائدیها در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان افزود: آمار مدارس تخریبی شهر اصفهان 227 باب مدرسه است که باید به سمت بازسازی و مقاوم سازی آنها پیش برویم.

وی با اشاره به فعالیت حدود 200 مدرسه دو نوبته در مناطق شِشگانه اصفهان اظهار کرد: این تعداد 8.9 درصد از مدارس این کلانشهر را شامل می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: متوسط آمار مدارس 2 نوبته کشور 10درصد و در استان 5 درصد است و بر همین اساس حداقل 60 فضای آموزشی جدید مورد نیاز است.

وی به سفر وزیر آموزش و پرورش به پنج شهرستان استان از جمله کاشان و آران و بیدگل نیز اشاره کرد و افزود: در این سفر عملیات احداث و بهره برداری از 25 طرح آموزش و پرورش استان آغاز شد.

استاندار اصفهان نیز در این جلسه گفت: با توجه به اینکه برخی از فضاهای آموزش و پرورش قابل استفاده نیست باید از ظرفیت های خود این اداره برای تبدیل به احسن کردن آنها استفاده کرد.

رسول زرگرپور با بیان اینکه باید در کمیسیون ماده پنج بر اساس اصول و ضوابط اقدام به تغییر کاربری ها کرد، افزود: چنانچه پیشنهادها، مغایر ضوابط شهرسازی نباشد و نفع آن به جامعه برس، موضوع در کمیسیون یاد شده مطرح و مصوب خواهد شد.

استاندار اصفهان افزود: باید هر چه سریعتر تعداد این املاک و زمین ها احصاء و تا 25 اسفند سالجاری به کمیسیون ماده پنج ارسال شود.

وی با بیان اینکه در باره حفظ سرانه آموزشی هیچ مسامحه ای نمی شود، بر ضرورت بازسازی و احیای دوباره این واحدها تاکید کرد.

زرگرپور همچنین با اشاره به انتخابات سال آینده از اعضای آموزش و پرورش خواست تا با توجه به نفوذ و تأثیر کلام آنها در مردم، همگان را به حضور در انتخابات فرابخوانند.
دوازدهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری ایران همزمان با پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز جمعه ۲۹ اردیبهشت سال۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.




انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.