فرماندار شهرستان نطنز گفت: در آستانه عید نوروز تعداد 1500 سبد کالای غذایی در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی نطنز توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یوسف حسنی  در نشست تخصصی خیران و حامیان جهت رفع مشکلات نیازمندان که در محل فرمانداری شهرستان نطنز برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه عید نوروز تعدادی از نیازمندان نیازمند کمک خیران برای تأمین مایحتاج خود هستند، بنابراین امروز از خیرانی که می‌توانند در این راه مساعدت ویژه را داشته باشند دعوت به‌ عمل‌ آمده است.

وی افزود: تأمین حداقل نیازمندی‌های خانوارهای تحت پوشش که در اقصی نقاط شهرستان ساکن هستند یک وظیفه انسانی و عاطفی خواهد بود و به‌ هر حال با توجه به اینکه کمیته امداد عنوان محور کمک به نیازمندان محسوب می‌شود، انتظار می‌رود خیریه‌ها هم در توزیع کمک‌ها با کمیته امداد هماهنگی لازم را داشته باشند تا از موازی‌کاری جلوگیری به عمل آید.

فرماندار شهرستان نطنز با بیان اینکه باید در توزیع کمک‌ها به‌ گونه‌ای عمل شود که حتی یک نیازمند در این طرح فراموش نشود، تصریح کرد: توصیه می‌شود با هماهنگی لازم کمک‌ها و اقلام مورد نیاز به درب خانه‌های نیازمندان ارسال و تقدیم آنان شده و در موقعی این کار انجام شود که شأن و منزلت آن خانواده به‌ خوبی رعایت شود و طوری عمل شود که حتی یک نیازمند به کمیته امداد برای دریافت کمک مراجعه حضوری نداشته تا خدای‌ ناکرده احساس حقارت نکند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شهرستان نطنز دارای مردمانی نجیب، ولایت‌مدار و خیراندیش هستند و در این راه همواره کمک‌های خود را جهت رفع نیاز نیازمندان اهدا کرده‌اند، گفت: تمام برنامه‌هایی که در شهرستان نطنز نیازمند کمک خیران بوده و درخواست کمک شده است؛ خیران عزیز و ارجمند این درخواست‌ها را بدون پاسخ نگذاشته و به کمک به مردم نیازمند شهرستان آمدند و هم‌اکنون نیز در بحث تأمین سبد غذایی عید نوروز هم نیازمند کمک خیران هستیم.

حسنی خاطرنشان کرد: با توجه به آمار جمع‌بندی شده از سوی کمیته امداد امام خمینی نطنز در آستانه عید نوروز حدود 1500 سبد کالای شب عید در سطح شهرستان باید تهیه و توزیع شود که این سبدها شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ و سویا خواهد بود.

وی گفت: با توجه به لیست آمار دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش نیازمند جهت پوشاک و کفش در شب نوروز با هماهنگی‌های به‌ عمل‌ آمده تعداد 600 بن کالا شامل کفش و پوشاک که ارزش آن یک میلیون و 500 هزار ریال خواهد بود، در بین دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش توزیع خواهد شد که 300 بن آن در جلسه شورای آموزش‌ و پرورش با هماهنگی که با خیران گرامی برگزار شد تأمین و هم‌اکنون هم با هماهنگی و مشارکت خیران عزیز درصدد تأمین مابقی بن‌ها هستیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.