بازاریان اصفهانی ، به منظورتامین بخشی از نیاز های مالی فرزندان و نو جوانان نیازمند با کمیته امداد استان اصفهان همکاری می کنند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت :شش هزار و ۶۵۸کسبه اصفهانی با پرداخت ،۳۲ میلیاردریال  از ابتدای امسال تاکنون ،از ۲۵هزار کودک ،نو جوان و جوان یتیم ،سر پرست از کار افتاده و بیمار حمایت کردند .

حمیدرضا شیران با بیان اینکه ،۲۶میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال ازاین میزان مشارکت برای حمایت ازفرزندان تحت پوشش اکرام ایتام و ۶میلیاردریال از این هزینه در قالب طرح محسنین هزینه شده است ،افزود : توانمندسازی و تامین حداقل امکانات معیشتی ،درمانی و آموزشی کودکان، نو جوانان و جوانان تحت پوشش امداد این استان از نیات این بازاریان خیر برای کمک به نیازمند دراین مدت بوده است .

وی  تصریح کرد : هم چنین این خیران  ۸میلیارد ریال به صورت غیر نقدی شامل  اهدا لوازم خانگی ،پرداخت کمک هزینه جهیزیه ،لوازم آموزشی و لوازم التحریر به خانوار های تحت پوشش کمک کردند .

وی خاطر نشان کرد: خیران اصفهانی می توانند با تماس از طریق شماره"۳۲۲۱۷۷۵۷" کمیته امداد و دریافت کد شناسه وایز، کمک های نقدی خود را به شماره حساب" ۳۳۴۷۷۸۷۰۹۶"شماره کارت"۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۲۰۴۱۸"ویا شماره حساب شباIR۸۶۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۳۳۴۷۷۸۷۰۹۶""بانک ملت ار سال کنند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.