سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

گلپایگانی ها 1.5 میلیارد تومان به کمیته امداد پرداخت کردند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گلپایگان گفت: مردم نیکوکار این شهرستان در 11 ماه سال جاری بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان کمک خود به نیازمندان را در اختیار این نهاد قرار داده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباسعلی لچینانی در جمع خبرنگاران افزود: کمک های مردمی در این مدت از طریق صدقات واریزی به صندوق های صدقات و دیگر کمک ها در سرفصل های مختلف به این نهاد پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه 550 میلیون تومان از کمک های مردمی در 11 ماه امسال از طریق صندوق‌های صدقات خانگی دریافت شده است افزود: این میزان کمک در مقایسه با مشارکت های مردمی مشابه سال گذشته در شهرستان گلپایگان افزایش قابل توجهی دارد.

لچینانی با تاکید به اینکه افزایش مشارکت مردمی در اهدای کمک به نیازمندان، نشان از اعتماد آنان به این نهاد است افزود:اکنون سه هزار و 557 خانوار زیر حمایت،از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گلپایگان در حوزه های مختلف معیشتی، بهداشت و درمان، خدمات بیمه ای، آموزشی، فرهنگی، مسکن، طرح های اشتغالزایی و خودکفایی بهره مندند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گلپایگان در ادامه با اشاره به برگزاری هفته احسان و نیکوکاری افزود: این جشن روز چهارشنبه (18 اسفندماه ) با به صدا درآمدن زنگ نیکوکاری در مدارس، پنجشنبه (19 اسفند) درسه پایگاه اصلی سطح شهر و روز جمعه (20 اسفند) در میعادگاه نماز جمعه، کمک های مردمی این شهرستان جمع آوری می شوند.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.