رئیس کمیته امداد شهرستان گلپایگان گفت: در 11 ماه سال جاری 550 میلیون تومان کمک از سطح صندوق‌های خیرات پراکنده در سطح شهرستان جمع‌آوری شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباسعلی لچینانی  امروز در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز تأسیس کمیته امداد اظهارداشت: کمیته امداد دومین نهادی که پس از پیروزی انقلاب تأسیس شد.

وی با بیان اینکه فقر زدایی یکی از اولویت های این نهاد مقدس است و با مشارکت مردم نیکوکار میسر می‌شود، بیان کرد: در حال حاضر 3 هزار و 557 خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند که یک هزار و 716 خانوار را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

رئیس کمیته امداد گلپایگان با اشاره به جشن نیکوکاری که در آستانه سال نو برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری یک روز جشن نیکوکاری و عاطفه ها درمدارس حس نوع دوستی و فرهنگ انفاق را بین  دانش آموزان نهادینه می‌کند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در کمک مالی به کمیته امداد نشان از اعتماد مردم است، گفت: در 11 ماهه سال جاری نیکوکاران گلپایگانی یک میلیارد و 500 میلیون تومان کمک کردند.

لچینانی با بیان اینکه سال گذشته 530 میلیون تومان از سطح صندوق‌های خیرات پراکنده در سطح شهرستان جمع آوری شده است، گفت: در 11 ماهه سال جاری 550 میلیون تومان کمک از تعداد 17 هزار سطح صندوق‌ خیرات پراکنده در سطح شهرستان جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه برای تکریم ارباب رجوع و کاهش بروکراسی اداری با تسهیل سازی در مراجعات انجام شده است، گفت: سال جاری 788 مورد آموزش‌ خانواده در قالب پیشگیری از اعتیاد، آموزش سبک زندگی، آموزش پیشگیری از طلاق،  اعزام 300 خانواده تحت حمایت مشهد مقدس از اقدامات فرهنگی بوده است.

رئیس کمیته امام خمینی گلپایگان(ره) با بیان اینکه در حال حاضر 150 کودک یتیم توسط 600 حامی حمایت می‌شوند، افزود: سرانه پرداختی از سوی حامیان ماهانه 190 هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه  در 11 ماهه سال جاری مددجویان 263 مورد وام در قالب کارگشایی و خودکفایی دریافت کردند، اظهارداشت: در حال حاضر  2هزار 397 نفر بیمار از خدمات درمانی این نهاد استفاده می‌کنند که مبلغ 465 میلیون ریال هزینه درمانی به آنان پرداخت شده است.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.